brązowa-biała maź na wewnętrznej stronie korka od od wlewu płynu chłodzącego, nietypowy kolor spalin z rury wydechowej, problemy z porannym rozruchem po nocnym odstaniu auta, nierównomierna praca na wolnych obrotach, nieprzyjemny wewnątrz samochodu zapach, widoczne bąbelki w płynie chłodzącym w zbiorniczku wyrównawczym, wydobywanie się spalin z pod bagnetu olejowego, nietypowo wysoka temperatura silnika, bulgotanie płynu chłodzącego, napęczniałe przewody z płynem chłodniczym.
W trakcie wymiany uszczelki pod głowicą dodatkowo wykonuje się: wymianę uszczelki pokrywy zaworów, planowanie głowicy, wymianę oleju oraz filtra, wymianę paska rozrządu. Uszkodzona uszczelka to poważna awaria samochodu. Jeśli podejrzewasz, że tak się stało, to nie czekaj i skontaktuj się z nami. Sprawdzimy czy to na pewno trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą.